Hoje, mais do que nunca, o Povo Saarauí necessita da nossa solidariedade !!! Comunicado e Convocátoria de Apoio na 5ª feira 19 às 18 hs em Compostela

Recolho e colo da Sogaps: Solidariedade Galega co Povo Saaraí

Comunicado :”O Exército Popular de Libertaçom Saarauí começou a responder com a firmeza requerida

Bir Lahlou, 13 de novembro de 2020.-

Hoje sexta-feira 13 de novembro, as Forças Armadas marroquinas violaram deliberadamente o acordo do Alto o Fogo assinado entre as duas partes do conflito no Saara Ocidental (Frente Polisário e Marrocos) ao enviar forças militares através de três rotas ao leste da brecha ilegal de Guerguerat contra as civis saharauis que se manifestavam pacificamente nessas zonas desde o 21 de outubro.

O operativo, que se considera um incumprimento flagrante do acordo, constitui uma agressom direta contra o povo saharauí, e situa a este e a seu movimento de liberaçom nacional, a Frente Polisário, na posiçom de legítima defesa da soberania e integridade territorial da RASD.

O Exército Popular de Liberaçom Saarauí começou a responder com a firmeza requerida a este incumprimento e à marcha hostil marroquina que assesta um duro revés ao Acordo de Alto o Fogo desde suas raízes.

A Frente Polisário e o Governo saarauí responsabilizam plenamente ao Reino de Marrocos de todas as perigosas consequências deste ataque sobre a segurança e estabilidade da regiom, e o futuro do Acordo de Paz que se estancou durante anos devido ao incumprimento da realizaçom do referendo de autodeterminaçom, que é o único pacto e acordo assinado entre as partes baixo a dupla supervisom de Naçons Unidas e a Uniom Africana.

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s