QUANDO A CENSURA É CELEBRADA… A LIBERDADE DE EXPRESSOM FICA MUITO MERMADA!!
Sucedeu em Monforte, na Feira do Livro. Na programaçom estava prevista a apresentaçom do livro “El engaño más grande en la historia de la salud. Una cortina de humo para un mundo sin libertad” -uma obra assinada por 28 pessoas que aportam cada qual seus textos sobre as suas teorias ao respeito da nova doença que segue segando nossas vidas, nossos ócios e nossos afetos.
As pessoas da diretiva da FLG argumentam que censuraram o ato de assinar o livro porque nom querem facilitar espaço a convocatórias que «ponham en tea de juízo a legalidade em relaçom coa pandemia», nem tampouco que naide identifique a esta organizaçom com posturas que nom assumem y que «som contrárias ao que pensam cada um dos integrantes da sua direçom».
O livro tem ISBN legal, foi editado por “La Regla de Oro Ediciones” em 7 de julho deste ano polo que passou o filtro de seus editores e em 2 meses já vai pola 2ª ediçom.
Eu só espero que para ser justos, esta diretiva faga o mesminho com tudo quanto livro nom concorda com sua maneira de pensar e por dar para falar poderiam começar a retirar das suas livrarias esses livros supostamente históricos que falam da chegada a Galiza dum apostolo, que presuntamente viviu no século I da era cristã, e que arribou numa barca de pedra e de que seus restos foram atopados bastantes séculos depois e assinalados coma de seu sem praticar técnicas forense alguma. Só para empezar, depois poderiam seguir com caseque todos os livros que mintem sobre o Descobrimento de América ou sobre a Colonizaçom de África, Ásia e Oceânia.
Vam ter trabalho abondo…