Pergunta a coviadeptas e covidianas: Como digerides isto?

Presuntamente seguimos em situaçom pandemoníaca, tal qual revistem falsimédios tudos, dia sim e dia tamém. Os niveis de contágios seguem sendo preocupantes, tanto que mesmo tratam de impôr a vacinaçom obrigatória, mesmo apôs de saber-se que estar injetada nom implica deixar de ser uma possível vítima do ataque fulminante destes novos microbichos mutantes e que tampouco garante que as assim tratadas nom sejam contagiadoras de qualquer outra.

A mim, diante desta situaçom pandemencial na que teles, rádios, imprensa, redes,… seguem fazendo apologia do medo aos bichinhos para assim inocular a quantas mais adeptas poidam; causa-me certo estupor ver coma na cidade na que moro e labouro, existe uma publicidade exacerbada -nesses mesmos falsimédios- chamando a invassom turística da mesma, celebrando uma situaçom na que a invassom de gentes estranhas está provocando, nalgumas das minhas convizinhas, um caos psicosocial muito similar ao padecemento do “trastorno dissociativo de identidade”, tamém chamada “perturbaçom de identidade dissociativa” (PID), anteriormente denominada “perturbaçom de personalidade múltipla”.

Porque…, Como é que se comem estas noticias numa situaçom de presunta Alarma Mundial? Coma se combinam o medo a estar perto de gente que te pode contagiar, com uma invassom turística na que -tal qual pode-se observar mesmo nas imagens de diversos falsimédios- muitas invasoras vam sem tapa-bocas incorporado??

A mim, nom me tenhem que explicar os porquês, tenho muito claro que esta pandemonomania é uma fraude; mas muitas das minhas convizinhas estám que já nom sabem que fazer diante de tamanha invassom de corpos estranhos que durante estes meses de estio vinheram às cheias fugindo das ondas de calor mas nom das ondas da presunta nova doença mundial pola que desde os mentideiros se aconsenha (e autoridades multam e condenam) certo distanciamento pessoal e andar cos orifícios respiratórios taponados.

Eu só tenho uma resposta para justificar este dualismo e chama-se CAPITALISMO!!

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s