Seguendo a linha de outros ex coma Felipe González, descobre-se na SER coma o que sempre foi:
UM FASCISTA da ESQUERDA !!
MINTE ao comparar um DIREITO UNIVERSAL coma o de “nom injerência externa no teu corpo sem o teu permiso” com um capricho dum cirurgião que, antes de operar, decide nom cumprimentar as suas obrigas de higiene.
MINTE porque a boa praxe médica numa intervençom nom é uma escolha do médico intervencionista senom que é uma obriga que mesmo poderia costar-lhe ao cirurgião o seu posto de trabalho e até o cárcere por assassinato premeditado.
Assim se recolhe no Documento do governo español (do que El Coletas foi vice-presidente) sobre Direitos e Seguridade das pacientes quirúrgicas:
MINTE ao compara-lo com a proteçom dum operário com casco pois em tudo caso de nom leva-lo só ele veria-se afetado.
MINTE ao dizer que já esta provado que as vacinas protegem à gente do vírus. Se em verdade fosse assim que tanto lhes daria a existência das nom vacinadas ?? Que sentido teria esta sua intervençom na SER para defender a Vacinaçom Obrigatória??
E em consequência “El Coletas” AMOSSA a sua ESSÊNCIA TOTALITÁRIA ao afirmar que deveria-se OBRIGAR à gente a picar-se um produto farmacêutico EM CONTRA DA SUA VONTADE, manifestando assim CONTRA da LEI 41/2002 sobre do Consentimento Informado, que se define como “a conformidade livre, voluntária e consciente duma paciente, manifestada no pleno uso das suas facultades depois de receber a informaçom ajeitada, para que tenha lugar uma atuaçom que afeta a sua saude”.