Já estám eiquiiiii…. !! Já Galiza começou a arder

Os LUMES já chegaram à Galiza, mas nada novo baixo o sol (e esta calor).

Por suposto nesta campanha venhem com mais virulência, dadas as poucas chuvas do inverno e do que vai de primavera e graças à inflamável política forestal da Junta, sempre coa vista posta nas empresas depredadoras dos nossos bosques autótonos e na busca de seguir obtendo benefícios quantiosos das indústrias madereiras.

Tanto tem que já liscara pa’ Madrid o FRIJOLITO, o maior promotor desta desfeita sem fim, e agora já nom há quem baixe a apaga-los lumes coma ele, com seus sapatos castelhanos, seu rolex no pulso e sua mangueira de primeira mão:

Segundo a informaçom oficial da conselheria de Meio Rural, o lume que se iniciara ás 14,29 h. de ontem na parróquia de Gaibor (concelho de Begonte) ficou ás 01,02 h. desta madrugada.

Segundo as suas últimas mediçons, teria afetado uma superfície de 39 hetáreas de arvoredo.

Mas, tal qual denunciam na Comunidade Como Eliminar os Eucaliptos De Galiza:

Chamam-lhe “ARVOREDO”…, olho…!!! Nom dim “plantaçons industriais de Eucalipto” ou “Eucaliptais”…!!! De feito na maioria das notícias NOM nomeam jamais o tipo de árvores afetadas (pinheiros, eucaliptos)…, deve ser dessas consignas do governo de eco-terroristas da Junta, que lhes proibem informar, de que NA IMENSA MAIORIA DOS LUMES, ESTÁM INVOLUCRADAS AS ESPÉCIES PIRÓFITAS, INVASORAS E ALTAMENTE INFLAMÁVEIS, por isso nós insistimos que se há umha CONSTANTE, na ECUAÇOM DO LUME, essas som as espécies pirófitas das que se beneficiam só ENCE e FINSA…!!!

SE QUEREMOS REMATAR COS LUMES, OU MINIMIZA-LOS AO MÁXIMO, HÁ QUE ERRADICAR ESTAS ESPÉCIES DOS NOSSOS MONTES, E APOSTAR POLO BOSQUE AUTÓTONO COMO FREIO NATURAL AO LUME.

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s