Bem-vinda ao ‘Encontro Galego contra o Cúmio da OTAN’ e Convocatória duma JORNADA CULTURAL de rejeito em 10 de junho no CSA do Sar (Compostela)

Em 25 de abril deu-se a conhecer em Compostela o ‘Encontro Galego contra o Cúmio da OTAN’, conformado por pessoas da sociedade civil assim como por diversas organizaçons anti-imperialistas. Tenhem como objetivo desenvolver uma campanha de mobilizaçom social contra o Cúmio:

Na apresentaçom denunciaram que nos atopamos numa “conjuntura internacional de ofensiva imperialista”, que fai mais necessário ca nunca recuperar o espírito dos Comités Anti-OTAN dos anos 80“A OTAN é uma organización criminal jurdida da lógica de acumulaçom do Capital.

O Encontro Galego pretende levar a cabo açons unitárias e amplas, principalmente nas ruas, que amossem o rejeite do nosso povo a que o pretendido “governo mais progressista” do Estado español acolha a cimeira duma organizaçom que ataca a soberania dos povos do mundo e que, junto aos EE UU e á Uniom Europeia, expande a base de atos de guerra e terroristas os intereses do modelo imperante.

Denunciam tamém o papel servil do governo atual, que utiliza instalaçons portuárias e aéreas da maquinária militar española na Galiza para ponhe-las ao serviço do terrorismo imperialista. “A carência de soberania do nosso país converte o nosso povo em cúmplice passivo duma escalada imperialista que só favorece os intereses do complexo militar-industrial norteamericano”. Exemplo disto é a atual guerra na Ucrânia, sobre a que exigem a retirada de todas as tropas enviadas á zona e o cessamento da venda de armamento.

O Encontro constituiu-se formalmente em 1 de abril, tras uma rolda de contatos iniciada a começos deste ano e fam um chamado a que outras organizaçons e pessoas do movemento popular e da esquerda transformadora se unam nesta denúncia combativa e firme das alianças militares da OTAN e a UE.

Desde aqui quero dar minha bem-vinda a tal Encontro Galego e procurarei ir informando assim coma vaia sabendo das diferentes convocatórias. De momento sei desta:

Cultura contra a OTAN : Por uma vida em paz OTAN NOM (6ª feira, venres, 10 de junho às 21:30 no CSA do Sar, a Casa do Peixe)

O objetivo desta jornada é o de criar consciência da necessidade de se organizar e manifestar pola paz e a solidariedade dos povos mediante o impato positivo que criam as disciplinas artísticas da Música e da Literatura fundamentalmente no ambente juvenil.

ARTISTAS CONFIRMADAS: Ben Senmedo e Zeltia – Irevire

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s