Schez, Begoña e Mohamed… Vaia trio pátrio!!

O Schez nom duvidou nem por um segundo em qualificar a atuaçom das forças repressivas marroquinas na fronteira com Melilla coma excelente e conforme a direito.

Apôs, alguém deveu de advertir-lhe de que esse conto dos refugiados armados com paus, navalhas e ácidos atacando a coiteladas a homes fortemente armados com ametralhadoras e outras armas antidistúrbios, era uma patranha.

Entom, tempo depois, tratou de desculpar-se dizendo que quando declarara isso ainda nom vira as imagens do acontecido.

AÍNDA NOM VIRA AS IMAGENS DO ACONTECIDO !!!

Diante estas suas declaraçons, é quanto menos muito curioso que Schez dera por boas as explicaçons marroquinas da intervençom dos seus corpos respressivos sem ter que ver o acontecido. Ainda que sempre é o habitual, dar por boas as declaraçons das forças armadas e/ou repressivas sem contrastar nada. De feito na legislaçom española, figura claro que as declaraçons num juízo dum destes elementos coma testemunha duns feitos, sempre tem qualidade de veracidade, mesmo que seja pura invençom ou falsidade.

Nom tanto resulta evidente que acada dia Schez amossa-se mais disposto a aplaudir sem olhar tudo quanto fai o governo marroquino, tanto seja nas suas fronteiras do norte, assassinando impune dúzias de pessoas que fugem da fome e das guerras, ou bem assassinando saarauis e roubando-lhes as suas terras nas suas fronteiras do sul.

Visto o visto, cabe perguntar-se se terám algo que ver estas atuaçons pro-marroquinas do governo español mais progre coas notícias que saltaram na impresa europeia que relacionam a sua mulher, Begoña Gómez, com NEPOTISMO e CORRUPÇOM nos seus negócios em Marrocos, que sairam refletidos na Operación Pegasus, essa das espionagens de teléfones a personagens da elite política??

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s