Ibai Azurmendi.- Um outro esportista da elite que abandona afetado pola kobit. E seguem caindo …

Ibai Azurmendi (1996, Leitza), de 1,64 metros e com cara de crio, pom fim à sua carreira como ciclista por umas «alteraçons cardíacas» que se confirmaram tras do seu abandono em O Gran Camiño do passado mês de fevereiro.

Em agosto de 2021 tivera que se retirar esgotado da Volta a Portugal com umas picadas no peito que nom auguravam nada bo. O navarro nom o sabia, mas tinha isso que derom em chamar KOBIT asintomático.

Julen Ucin, médico da equipa Euskaltel-Euskadi, explicou que «tras as provas complementárias realizadas a Ibai, atoparom alteraçons cardíacas que som incompatíveis com a realizaçom do desporto de alto nivel de maneira segura. Sendo a saúde do desportista a única prioridade, de jeito consensuado decidiram pôr fim à sua carreira desportiva».

Outros precedentes

O caso de Ibai Azurmendi é o mais recém duma longa lista de ciclistas que tiverom que abandonar o profissionalismo devido a problemas derivados do coraçom:

Sonny Colbrelli, campiom da París-Roubaix em 2021, tivera que deixar a competiçom por uma disfunçom no coraçom. O ciclista italiano estivera num intre de morrer apôs de entrar em colapso na Volta a Catalunya. As provas complementárias realizadas detetaram um problema incompatível com a prática do ciclismo: uma arritmia cardíaca lhe imposibilitara seguir.

Nathan Van Hooydonck tamém se vira obrigado a deixar a competiçom depois de desvanecer-se entanto manejava o seu veículo. Um exame em profundidade atopou a causa do seu esvaecimento. O ciclista belga, de tam só 27 anos, retirou-se aqueixado de problemas de coraçom –“uma anomalia no músculo cardíaco”– incompatível com o ciclismo profissional.

Sofrim um ataque ao coraçom mentras manejava o carro coa minha mulher grávida ao meu carom. Em realidade estivem morto durante um tempo. É difícil de dizer e raro é conta-lo, mas assim foi. Tivem muita sorte ao ser atendido com rapidez. Estou bem agora, mas ainda tenho que afrontar que isto marca o fim da minha carreira”, declarara Van Hooydonck na altura.

Informaçom recolhida de:

https://www.noticiasdegipuzkoa.eus/ciclismo/2024/04/15/ibai-azurmendi-deja-ciclismo-profesional-8117662.html

https://www.elcorreo.com/deportes/ciclismo/ibai-azurmendi-deja-ciclismo-20240415104517-nt.html

Deixe um comentário