A fugaz resposta do reitor da USC diante dos assassinatos de duas mulheres

1482146287dsc00529_Já é habitual que, em horário laboral de manhá e preferentemente ás 12 em ponto do meio-día, os governos das instituiçons públicas fagam um ato mediático conjunto diante dos edíficios emblemáticos de cada localidade e de cara á galeria (e a imprensa, televisons e rádios comerciais). Na busca de que nom só saiam nas fotos as equipas regidoras e outras mandatárias, é costume que, desde as suas direçons e/ou presidências, se convide a todas as trabalhadoras desses entes a participar do mesmo; pese a que sabem que a essa hora é quando há mais gente ocupada nos seus postos de trabalho e com menos facilidade de ausentar-se do mesmo.

Ontem houvo na Galiza vários atos institucionais, e na sua capital, Compostela, coincidirom duas concentraçons de repulsa polos assassinatos das duas mulheres galegas; umha convocada polo governinho galego diante do edifício administrativo da Junta em S. Caetano e outra convocada polo governinho do Concelho diante do edifício consistorial e á que sumou-se a equipa de governo da USC.

O curioso do caso e o motivo desta entrada na minha bitácora foi constatar que na minha caixa de correio de trabalhador da USC recebim o 1º convite ás 12:18′ quando a hora do protesto institucional estava convocado para as 12:00′ (ver seguinte imagem que reproduz o correio que eu recebim e a hora de envio)
dibujo1 Mas por se fosse pouca coisa receber 18′ minutos depois da hora da convocatória esse correio dirigido a toda a USC, o que me abraiou, foi comprovar hoje que ás 16:38′ de ontem volveram remitir tal correio a toda a comunidade universitária com o mesminho texto da convocatória ao ato que tivera lugar 4 horas e 38 minutos antes deste novo envio maciço. Mas há umha diferência notável entre o 1º e o 2º correios que poida que fosse a causa deste 2º envio maciço: “o LOGO da USC”, que no 1º envio nom aparece e no 2º sim. Posto a elucubrar, seguro que houvo quem caeu na conta de tal imperdonável descoido e mandou ipso facto volver envia-lo com o logo bem vissível (onde iamos a parar, senom??):
dibujo2

Agora sim que sim fica bem chulo o correio enviado a todo o persoal da USC, lástima que chegara tam tarde!!

É claro que a equipa reitora da USC nom lhe importa a concorrência de gente no protesto, só preocúpa-lhe que a imagem corporativa da USC fique bem vissível de cara á galeria e a da seu persoal. PATÉTICO!!

15439946_692010927628783_1940535488260889727_nAlém pergunto-me: De que vem essa costume de aplaudir depois dum minuto de silêncio? É para felicitar-se polo bem que o figeram??  Pois sim é assim e neste caso o Reitor da USC deveria receber um bo pescoçom.

E por último, e pese a que já seja recorrente o tema (haverá que seguir insistindo), índa está sem publicar (seica é competência da Secretaria Geral da USC) o Protocolo de prevençom e atuaçom fronte ao acoso por razom de sexo, orientaçom sexual e identidade de género, que já foi aprovado em 29 de julho (há case 5 meses!!) ; o qual léva-me a pensar que nom há nenhuma presa e por tanto zero preocupaçom dos organos diretivos da USC em quanto ao tema.

Hoje há tamém convocatórias de repulsa por estes assassinatos machistas e deito acá o cartaz com as horas e lugares onde a Marcha Mundial das Mulheres convoca nas 7 cidades galegas.

 

 

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s