[Lugo] Agressom FASCISTA no ginásio SCULTURE AB FITNESS

              Exteriores do ginásio pro-NAZI. A cor usada nas suas ofertas já daria para pensar…

Recolho e dou pulo a esta informaçom publicada no blogue das Brigadas Antifascistas (BAF) Lugo:

Em sábado 9 de novembro um moço acudira ao ginásio AB Fitness Sculture (na rua Concepción Arenal) coma um outro dia qualquer. No vestiário atopou-se com dous rapazes mais novos ca ele (dentre 20 e 25 anos) aos que escuitou falar barbaridades sobre feminismo, fazendo comentários racistas e xenófobos a favor do partido ultra direitista VOX . Ao acabar de mudar-se, tirando de sarcásmo espetou-lhes a ditos rapazes um “qué, a votar a los nazis, no?” diante o qual houvo um intercâmbio de palavras sem maior importância.

Estando já na sala de máquinas do ginásio, aos poucos um dos moços baixou e topou contra seu ombro com força, ante o qual este empurrou-lhe para quita-lo de encima. Começa uma série de berros como “Qué pasa por ser de VOX eh? Por eso soy un nazi??” e achéga-se nesse momento um home duns 50 anos berrando o mesmo que o rapaz. Um outro rapaz alheio ás partes pujo-se no meio impedindo que se lhe botaram enriba outros mais que começavam a avançar cara ele. O home de 50, tras tentar golpear-lhe em repetidas ocasions, começou a  chamar-lhe “rojo” e “comunista” gritando totalmente fora de si até que já chegou um momento onde se pujo a realizar o saúdo nazista berrando “Heil Hitler!” estirando seu braço “Claro que soy nazi, algún problema?”. Diante isto, o rapaz nom tivo mais remédio que sair rapidamente do ginásio por medo a uma agressom maior.

Dias depois voltou polo ginásio para pedir falar coa direçom do centro. Ante sua incredulidade, nom só nom figerom nada, senom que reconheceram que houvera outras situaçons coma essas tempo atrás no ginásio, mesmo houvera um tipo que se passeava cumha esvástica tatuada e nunca foi recriminado por isso. Pese ás reiteradas petiçom de contatar co dono, negárom-lho alegando que ambos deveriam pedir perdom, e que a vítima fora quem provocara o incidente, ponhendo assim no mesmo nível um intento de agressom nazista com uma discusom sem importância.

A permissividade diante estas atitudes fascistas nom deveria produzir-se em nenhures, pero paréce-nos muito mais grave num ginásio, onde se mistura gente de todas as idades, géneros e condiçons co galho de cultivar seus corpos; por isso fazemos este comunicado.

Nom podemos calar diante esta insultante apologia do fascismo e o posterior encubrimento e branqueo.

Nenhuma agressom sem resposta!

Deixe um comentário