“Esa España Vuestra”.- Imponher límites aos discursos de VOX no Congresso. A nova hipocrasia progre españolista

Ontem, no decorrer da apresentaçom da moçom de censura de VOX no Para-lamento español, seu vozeiro deu monstras abondo do seu fascismo prepotente -sem vergonhas e a cara descoberta-; mas nom vou entrar acá, nem a quantificar nem a qualificar, as suas lacerantes verbas pois nada -do pouco que escutei- me estranha destes nazistas; assim que farei minhas as palavras do Aitor Esteban, vozeiro de EAJ-PNV no Congresso e “nom contribuire a dar protagonismo a esta patochada de moçom de censura”.

O que sim quiger analisar é esse feito de assinar um manifiesto conjunto para tratar de impôr límites aos discursos duma força fascista nesses Para-lamentos onde, junto aos partidos nacionalistas das 3 nacionalidades históricas, aparecem PSOE, Unidas Podemos e Más País.

E vou começar dando pulo às palavras de Montserrat Bassa, da ERC, na sua intervençom, à vez que carrega as tintas sobre o governo do PSOE e PODEMOS coma máximos aplaudidores do fascismo ao alentar a hostilidade e a violência das suas forças repressoras contra dos anseios de independência de boa parte da gente que mora em Catalunya; além de botar-lhes em cara a permanência da Lei Mordaça, a monarquia, os seus tribunais de excepçom, as concertinas, os cárceres CIEs, as polícias e garda civis e seu violento “a por ellos”… e assinalar que a presência de VOX no Para-lamento nom é casual senom CAUSAL coma consequência da política repressiva de âmbos assinates do Manifesto Hipócrita:

Mas nom só. Nas fileiras do PSOE andam gardam reverências a um dos maiores fascistas encubertos e assassino da nossa história: Mr. X dos GAL, Felipe González, de profissom atual, milhonário a conta das portas giratórias de empresas energéticas moi contaminantes. Um neonazi filho de papá que já, nos seus anos moços, luzia orgulhoso a Camisa azul da Falange Española y de las JONS e erguia o seu braço direito ao milhor estilo hitleriano

E isto se passa mentres nos tribunais do governo progre se está a julgar a 12 pessoas indepes galegas por ser solidárias coas presas na Audiência Nazional española, herdeira direita do TOP (Tribunal de Orden Público) franquista, dado que os mais destacados verdugos do TOP se passaram a englobar a AN durante os sucessivos governos da “transaçom” da ditadura à monarquia coa UCD e o PSOE de MR.X; feito tal denunciado repetidas vezes. Para quem queira profundizar na matéria, convido a leitura do texto “Todo el TOP fascista aterrizó en la Audiencia Nacional. Sus nombres, sus cargos” tirado do livro «La sombra de Franco en la Transición» e publicado acá na web de PreS.O.S.

Mas nom só. Isto se passa enquanto na povoaçom valenciá de Pego as forças repressoras da Garda Civil española sob o mando único do governo PSOE-PODEMOS detém um moço antifascista por ir-se manifestar contra dos atos duns quarenta nazistas siareiros duma equipa de fútebol rival que chegaram á vila a meia manhã em carros particulares vozeando berros neonazistas coma Hell Hitler e enchindo a vila de de esvasticas e outras simbologia nazista.

No informe da picola sobre estes feitos nom consta nenhuma referência às atitudes nazistas provocadoras, mas sim se reflite a identificaçom, para os sancionar por alteraçom da ordem, de vários membros dos coletivos antifascistas que se enfrontaram aos nazistas tirándo-lhes pedras e insultos, polo que os elementos do corpo armado figeram de gardacostas dos nazistas para que estes poideram abandonar o estádio sem receber seu mercecido. Uma portavoz da Garda Civil tentou explicar este despropósito alegando que, no momento em que a picola intervira, o grupo de ultras estava dentro do estádio e nom berrava nada, e em troques, antifascistas sim lançavam berros ameaçadores. Que traduzido quer dizer: Nós nom consideramos que lançar berros de Heil Hitler durante horas desde carros particulares ou colar numerosas esvasticas nas paredes dessa vila, fosse razom abondo para intervir. Isso sim, só quando elementos indesejáveis antifas quigeram tomar a lei pola sua mão consideramos necessário intervir porque isso nom o imos permitir baixo um governo progre. (mais ou menos)

E nom só, o alcaide desta vila invadida por neonazis vindos de afora, militante do PSOE, tirou de Comunicado onde criminaliza a atitude das antifascistas e punha a estes ao mesmo nível que os nazistas agregando que nom se posiciona a favor de nenhuma das duas partes. Haveria que lhe lembrar a este alcaide que “diante o fascismo nom se vale ser equidistante” e quem se ubica nesse inexistente termo meio está muito mais perto do fascismo do que ela crê.

Igual, o alcaide psocialista de Pego mude de parecer preocupado depois de ver a abrumadora resposta do seu povo em solidariedade co seu vizinho antifascista detido pola picola e contra da presência de elementos neonazistas nas ruas da sua vila. “Nenhum neonazi nem fascista é benvindo a Pego” ou “Pego será a tumba do fascismo” som umas das frases coreadas pola multitudinária concentraçom, na que uma moça leu um manifesto onde nom só se condena a atuaçom dos ultras, “é indignante que os neonazis que vinheram provocando saiam impunes e os moços da vila tenham que ser reprimidos”, senom que tamém se denúncia a “equidistância” do alcaide: “é intolerável que se equipare a atitude dos neonazis com a da joventude que acudiu a protestar” :

Em definitiva um panorama onde o fascismo campa às suas anchas por muitos lugares co consentimento e apoio das forças armadas (muitíssimos dos seus elementos participam organizados em sindicatos fascistas), e onde os supostos governos que se dim de esquerdas olham cara outro lado diante suas bravuconadas e seguem aplicando leis coma a Lei Mordaça contra ativistas antifascistas, é claro que coa sua sinatura deste manifesto a Hipocrasia Progre acada quotas inimagináveis.

Uma ideia sobre ““Esa España Vuestra”.- Imponher límites aos discursos de VOX no Congresso. A nova hipocrasia progre españolista

  1. Pingback: [Pego, País Valencià] 9 JOVENS ANTIFAS a juízo pola sua resposta diante do NAZISMO ou “España, o país onde enfrontar-se ao Fascismo é Delito” | COMOCHOCONTO

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s