A Corunha: O “concelho do câmbio” multa sistemáticamente ás malabaristas da rua

Recolho da web das minhas parceiras corunhesas de “A Irmandade da Costa”:

Segundo puidemos saber por testemunhas direitas das afeitados, a polícia local da Corunha, que se atopa ás ordes da Marea Atlántica e a sua “nova forma de fazer política”, multa de jeito sistemático ás malabaristas da rua que se buscam a vida nos semáforos da cidade. E nom estamos a falar dum feito ilhado, dado que temos conhecemento de quanto menos tres pessoas sançonadas a este respeito com multas de 100 e 150 €. Duas destas pessoas, ademais, foram sançonadas até em tres ocasions. A escusa esgrimida polos polícias para multar ás malabaristas é a de que incorrem em falhas contra a seguridade viária por achegar-se as portas dos veículos mentres o semáforo permanece pechado.

E nom criades que isto é um sucesso á margem da Marea Atlántica e a sua política do “bo rolhinho” geralizado, posto que quanto menos um destes malabaristas achegou-se ao concelho e falou co alcaide, Xulio Ferreiro, até em duas ocasions. Respondeu-lhe com bonitas palavras e baleiras promesas que só cristalizarom em novas sançons quando volveu buscar-se a vida na rua como boamente sabe. Pero claro, a quém lhe importa um malabarista? se de certo que nem sequera vota. O “bo rolhinho” é estupendo, pero claro, muito milhor quando sae nos jornais. Senom de que?

E a ninguém deveria de sorpreender esta notícia tendo em conta que já transcendeu na imprensa comercial a desorbitada sançom de 1500 € a um manteiro por vender para-águas nas ruas sem licença municipal.

E eu nom digo que a ordem de multar á gente que se busca a vida venha direita da alcaldia nem da sua flamante concelharia de seguridade cidadá. Pero se um concelho nom é quem de impedir que a polícia local, baixo suas ordens, sançone a aquelas pessoas que nos alegram a todos a vida cos seus malabares e seus sorrisos, entom para que hóstias servem? Onde está o câmbio?

Desenganháde-vos, de esquerdas ou de direitas, bo rolheiro ou filo-fascistoide, a equipa municipal nom fai outra cousa que gerir a burocrácia segundo o modelo social imperante. Dito noutras palavras: som os mordomos de Amancio Ortega e de todos os seus nojentos amiguetes do clube de golf e da federaçom de empresários. Ninguém vai cambiar nunca nada desde as instituiçons, pero estes nem sequer semelha que o estiveram intentando muito. É-che o que há.

4 ideias sobre “A Corunha: O “concelho do câmbio” multa sistemáticamente ás malabaristas da rua

  1. simulado Prova concurso publico

    Faz seᥙ blog tеm uma página dе contato? Estou tendo
    problemas , localizando-о mɑs, eս gostaria Ԁе enviar você um e-mail.

    Εu tenho аlguns sugestões para sᥱu blog, você pоde sеr interessado ᥱm ouvir.
    De qualգuer fοrma, grande local e estou ansioso рara vê-lo expandir ao longo do tempо.

    Curtir

    Resposta

Deixe um comentário